.vc_custom_1595157490978{padding-top: 110px !important;padding-left: 125px !important;}

COVID-19 BELEID

Allereerst willen wij jullie ontzettend bedanken voor jullie vertrouwen en deelname aan alle Dmemories roadtrips van de afgelopen 5 jaar. Inmiddels is Dmemories Events dankzij meer dan 3000+ tevreden gasten uitgegroeid tot een event company dat op internationaal niveau roadtrips organiseert voor jong en oud. Ook dit jaar zal het jullie ongetwijfeld opgevallen zijn dat er weer een volle roadtrip planning voor 2020 op de agenda staat. Ondanks dat wij zeer hoopvol zijn gebleven, heeft deze crisis direct impact op alle geplande roadtrips met de focus op alle trips die in 2020 plaatsvinden. Gezien de situatie wereldwijd veranderd wordt het ook voor ons onvermijdelijk om geen actie te nemen met het oog op de ontwikkelingen in de reisbranche.

Wij ontvangen inmiddels geen mails, chats en telefoontjes meer van ongeruste gasten. De meeste van jullie hebben antwoord op vragen kunnen halen uit de covid-19 pagina en hebben zoals gevraagd geduldig gewacht. We willen jullie hiervoor bedanken dit heeft enorm geholpen. Om de focus te houden op een oplossing. Ook dank voor al jullie support door de motiverende berichten.

 

 

ROADTRIP Packages,
Wijziging en annuleringsbeleid voor DME roadtrip Packages 2020. 

Zoals eerder aangegeven hebben wij hard gewerkt aan een oplossing die ervoor zorgt dat onze deelnemers hun betalingen niet kwijtraken. Wij hebben over en weer gecommuniceerd met alle meewerkende partijen. Dit zijn o.a. luchtvaartmaatschappijen, Touringcar operators, hotels en accommodatie verstrekkende bedrijven, event organisaties, tours/excursie operators etc. Deze partijen zorgen ervoor dat wij onze fantastische roadtrips met jullie kunnen maken. Om samen tot een oplossing te komen is het van groot belang dat wij kijken naar het corona beleid per partij. Elke partij bevindt zich nu in een andere situatie waar niemand op voorbereid was, hierdoor schakelen de meeste organisaties over naar een noodplan/beleid. Hieruit blijkt helaas ook dat niet elke partij financieel in staat is om contant geld aan te bieden. Voor sommige bedrijven kan deze situatie hun de ondergang worden en dus faillissement. Op het moment dat bedrijven faillissement aanvragen wordt het probleem enkel groter. Vaak kunnen klanten en bedrijven dan naar hun geld fluiten! Wij willen dit risico natuurlijk ontlopen. We hebben alle mogelijkheden besproken en samen besloten de corona vouchers te accepteren en aan te bieden aan alle roadtrip deelnemers in 2020.

Uw reis wordt door ons geannuleerd/gewijzigd als gevolg van Covid-19.
De volledige reissom wordt gerestitueerd in de vorm van een tegoedbon (de zgn. DME Corona-voucher).

De Corona-voucher (waarbij wij als leidraad de voorwaarden zoals opgesteld door de ANVR en SGR hebben aangehoudenwordt binnen enkele weken per mail toegestuurd. U hoeft hier geen verdere actie voor te nemen.
De voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. De voucher is geldig met een bestemming naar keuze in combinatie van vlucht, hotel, appartement, camping festi hut, event ticket(s), excursies en transfer voor één roadtrip.

 

 

 

1. Ik heb een Roadtrip Package geboekt met een vertrekdatum in 2020, wat gaat er met mijn boeking gebeuren?

Als gevolg van de ontwikkelingen rondom het coronavirus hebben wij moeten besluiten om uw Package boeking te annuleren. Dit is het gevolg van de maatregelen die landen over de gehele wereld hebben genomen, waardoor afreizen naar en terugkeren uit het buitenland feitelijk onmogelijk is geworden. Om die reden hebben wij besloten u reis te annuleren/wijzigen.

2. Mijn Roadtrip Package is geannuleerd. Hoe word ik financieel gecompenseerd?

Wij begrijpen dat de teleurstelling over uw geannuleerde reis groot is, maar u bent uw geld niet kwijt. We komen u graag tegemoet met een tegoedbon (de zgn. DME Corona-voucher), die u kunt inwisselen wanneer u een nieuwe roadtrip bij ons boekt. De volledige reissom/ aanbetaling wordt gerestitueerd op deze voucher. De DME Corona-voucher is opgesteld met als leidraad de voorwaarden zoals opgesteld door de ANVR en SGR en wordt binnen enkele weken per mail toegestuurd. U hoeft hier geen verdere actie voor te ondernemen. Ondanks wij geen reisbureau zijn maar event company proberen wij toch zoveel mogelijk dezelfde services aan te bieden waar mogelijk.

3. Wanneer ontvang ik mijn Corona-voucher?

Indien u recht heeft op een Corona-voucher ontvangt u een bericht dat uw reis is geannuleerd vanwege het coronavirus. U ontvangt de Corona-voucher binnen enkele weken na deze e-mail. Hiervoor hoeft u geen contact met ons op te nemen.

4. Kan ik zelf een Corona-voucher aanvragen via de website of telefonisch?

Dit is helaas niet mogelijk voor roadtrip packkages. Wel als u een andere type boeking heeft behalve een roadtrips package. Dit kan bijvoorbeeld een hotel only booking zijn. Wij bekijken per vertrekmaand en roadtrip de stand van zaken, informeren u tijdig als uw reis niet door kan gaan en voorzien u van een voucher.

5. Waar kan de Corona-voucher voor worden gebruikt?

Met een Corona-voucher kunt u een nieuwe Roadtrip boeken via DME roadtrip packages naar een bestemming naar keuze. De voucher is geldig voor alle DME roadtrips bestemmingen. Bijkomende diensten (zoals boekingskosten, ruimbagage, toeslagen voor extra diensten) zijn voor eigen rekening. De voucher kan niet worden ingewisseld voor losse vliegtickets of bus only tickets. Het saldo van de voucher is overdraagbaar. Als uw nieuwe reis goedkoper uitvalt, ontvangt u een nieuwe voucher met de restwaarde. Deze voucher heeft dezelfde verval- en reisdatum als de initiële voucher. De nieuwe voucher ontvangt u binnen 24 uur na gebruik van de initiële voucher. U hoeft hier niets voor te doen. Indien u kiest voor een duurdere reis dan kunt u het restantbedrag afrekenen in termijnen of ineens afhankelijk van de mogelijkheid en uw eigen keuze.

6. Hoe lang is het tegoed op mijn Corona-voucher geldig?

De Corona-voucher is op de dag van uitgifte 1 jaar geldig. Na deze datum vervalt het tegoed. Bijvoorbeeld: indien u de voucher ontvangt op 1 Juli 2020, dan kunt u deze verzilveren t/m 30 Juni 2021, met als uiterlijke vertrekdatum van uw reis 01 December 2022.

7. Ik had in mijn oorspronkelijke boeking extra roadtrip services zoals (extra baggage, single room, extra feest tickets, carnival costumes, (extra) transfer bijgeboekt. Zijn deze kosten ook gedekt door de Corona-voucher?

De DME Corona-voucher dekt de gemaakte kosten voor uw package. Ook indien u extra services zoals bagage of etc.. had bijgeboekt.

8. Is de Corona-voucher persoonsgebonden of kan ik deze overdragen aan iemand anders?

De Corona-voucher is persoonsgebonden bij uitgifte, u kan deze wel overdragen aan iemand anders tegen administratiekosten voor naamswijziging.

9. Kan ik de DME.Corona-voucher gebruiken om meerdere Roadtrip Packages te boeken? Dus het bedrag op de voucher spreiden over meerdere vakanties?

U kunt de voucher verzilveren voor een nieuwe Roadtrip Package. Als uw nieuwe reis voordeliger uitvalt, ontvangt u een nieuwe voucher met de restwaarde. Deze restwaarde kunt u gebruiken voor nog een Roadtrip Package boeking. Als uw reis duurder uitvalt betaalt u het verschil bij en is uw voucher daarmee volledig gebruikt. Deze voucher heeft dezelfde verval- en reisdatum als de initiële voucher. De nieuwe voucher ontvangt u binnen 24 uur na gebruik van de initiële voucher. U hoeft hier niets voor te doen.

10. Kan ik ook een andere bestemming boeken met de DME.Corona-voucher?

De DME.Corona-voucher kan worden ingezet op het gehele Roadtrip assortiment. Dit hoeft niet dezelfde bestemming te zijn als uw vorige roadtrip. Wij helpen u graag inspiratie op te doen voor een nieuwe reis met ons aanbod aan party trips, adventure trips etc..

11. Hoe kan de Corona-voucher gebruikt worden?

U kunt de DME. Corona-voucher verzilveren tijdens het boekingsproces op de website. Vul uw persoonlijke vouchercode in vóór betaling van de reis in het ‘Kortingscode’ veld. Het kortingsbedrag wordt dan verwerkt op uw bevestiging. Let op: de vouchercode dient tijdens het boeken te worden ingevuld en kan niet achteraf worden verwerkt.

12. Ik wil geld terug in plaats van een voucher. Wat zijn de mogelijkheden?

De omstandigheden zijn in het geval van de coronacrisis dermate exceptioneel, dat er door ons, de reisbranche, en alle meewerkende partijen voor een uitzonderlijke oplossing is gekozen, in de vorm van een zgn. DME.Corona-voucher. De Corona-voucher wordt al door veel bedrijven uitgegeven in samenwerking met ANVR en SGR en wordt gesteund door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat én de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Een bijkomend voordeel dat ook wij als event company kiezen voor een soortgelijke oplossing d.m.v. een DME.corona-voucher in te zetten voor u is dat het bedrag van de Corona-voucher gedekt is bij eventueel financieel onvermogen van DMEMORIES EVENTS. Als u desondanks uw voucher niet kunt of wilt gebruiken, dan kan uw voucher 12 maanden na de uitgiftedatum op de website worden ingewisseld voor een teruggave van kosten. Hiermee zorgen wij dat u desondanks het nu niet mogelijk is u toch op termijn een keuze heeft. U raakt u geld dus niet kwijt.

13. Ik heb een roadtrip Package geboekt met een vertrekdatum vanaf 1 september 2020. Gaat mijn reis door?

Op dit moment is dit nog niet duidelijk. Dagelijks komen er nieuwe reisbeperkingen bij, die soms op zeer korte termijn worden ingevoerd. Mocht uw boeking met vertrek vanaf 1 september door deze reisbeperkingen geannuleerd worden, dan wordt de volledige reissom door ons gerestitueerd in de vorm van een Corona-voucher. Wij adviseren u om het reisadvies van Buitenlandse Zaken nauwgezet te volgen. Uiteraard houden wij u ook op de hoogte met de laatste informatie over uw roadtrip. Zo updaten wij regelmatig de pagina Wijzigings- en annuleringsbeleid en informeren u indien nodig per e-mail en WhatsApp.

IK HEB NOG VRAGEN!

Wij begrijpen dat er vragen kunnen zijn die hierboven niet zijn behandeld, wij staan u graag te woord en zijn daarom zoals u van ons gewend bent gewoon bereikbaar. Wij vragen u voor alle informatie over roadtrip refunds/ vouchers contact op te nemen met ons speciale refund & vouchers team via het CONTACT formulier . Vul het FORMULIER volledig in zodat wij a.d.h.v. de door u verstrekte gegevens uw vraag in behandeling kunnen. Ons team staat klaar om u vragen te beantwoorden.

(let op via social media en reguliere mail worden vragen omtrent annulering & vouchers niet meer beantwoord u ontvangt via deze kanalen dus geen reactie. Hiermee zorgen wij ervoor dat ook de klanten die onze andere service gebruiken normaal en vlot geholpen kunnen worden dank voor uw begrip.

WIJ WENSEN VEEL GEZONDHEID EN EEN ”POSITIVE MINDSET” ZELFS IN DEZE PERIODE.

WE BLIJVEN UITKIJKEN NAAR HET MAKEN VAN FANTASTISCHE MEMORIES .

STAY FOCUS , STAY SAFE AND STAY FAITHFULL TO DI ALMIGHTY.

NAMENS HET HELE TEAM DMEMORIES EVENTS.




    Datum:
















    Voucher Omwisselen

    Groepsboeking: JaNee

    Terugbetaling op IBAN hoofdboeker: JaNee



    × Hoe kan ik je helpen?